آیکون مانتو سنتر

اندام جدید آدریانا لیما همه را شوکه کرد

اندام جدید آدریانا لیما

آدریانا لیما با اشتراک ویدیویی در پیج اینستاگرامش از تولد فرزند سومش خبر داد.

ستاره ۴۱ ساله دنیای فشن با پیامی شیرین نام نوزاد جدیدش را فاش کرد و معنای خاص پشت این نام را توضیح داد. آدریانا نوشت: فیروزه ای رنگ بین سبز و آبی در طیف مرئی نور است.

او ادامه داد: “فیروزه ای رنگ آب های بورا بورا و مالدیو است، مکان هایی در لیست مورد علاقه خانواده ما. فیروزه ای اکنون رنگ مورد علاقه ما است… رنگ چشمان پسر بچه ما. به دنیای ما خوش آمدید CYAN LIMA

این مدل معروف به دلیل به اشتراک گذاشتن برخی از جنبه های زندگی شخصی خود در شبکه های اجتماعی موردتوجه قرار گرفته است و قبلاً در TikTok از بارداری خود خبر داده بود با جشن تعیین جنسیتی که یک دورهمی صمیمی در میامی با بمب های دود آبی بود، زمانی که منتظر تولد پسرشان بودند.

دختران آدریانا، والنتینا ۱۲ ساله و سینا ۹ ساله، از استقبال از عضو جدید خانواده خود هیجان زده شدند و در حالی که پیش بینی می کردند که مادرشان منتظر دختر دیگری است، اما وقتی فهمیدند به همان اندازه هیجان زده به نظر می رسیدند.

این مدل قبلاً در مصاحبه ای با Vogue درباره تجربه خود به عنوان مادر صحبت کرده بود و فاش کرده بود که در حین مراقبت از فرزندانش سعی می کند کمی برای خودش وقت بگذارد.

او گفت: “همه می توانند برای رسیدن به محل کار یا مدرسه یا فعالیت‌های دیگر همراه با فرزندانشان بدوند که برای لحظات با هم بودن و لذت بردن از لحظات بسیار خوب است.”

این مدل مشهور دو هفته پس از زایمان فرزند سومش در ران وی حضور پیدا کرد و همه افراد از اضافه وزن و اندام جدید آدریانا لیما شوکه شدند. اما این موضوع باعث ناراحتی آدریانا لیما نشد و با اعتماد بنفس و قدرت تمام در فشن شو حاضر شد و باعث تعجب و تحسین بسیاری از افراد شد.

3 پاسخ

    1. به هر حال بارداری این چیزارم داره و مادر شدن یه تصمیمیه که باید همه جوانبش رو بپذیرن مخصوصا مدلهای معروف ولی خب خوب نیس اه و اوه بگیم الان دیگه همه جور اندامی توی فشن شوها استفاده میشن و قابل احترامن. حداقل ما خانما باید اینو جا بندازیم همه که نمیتونن باربی باشن اونم کسایی که چند بار مادر شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب