آیکون مانتو سنتر

کالکشن جدید اسکیا پارلی

کالکشن جدید اسکیاپارلی

کالکشن جدید اسکیا پارلی در روزهای اخیر با نمایشی عجیب و بحث برانگیز را در هفته مد کوتور ۲۰۲۳ پاریس تبدیل شد که با استقبال بسیار زیاد طرفداران این برند و کامنت های مثبت و منفی فالورهای صفحه این برند مواجه شد.

کالکشن جدید اسکیاپارلی

هفته مد کوتور در پاریس از دوشنبه تا پنجشنبه برگزار می شود. این رویداد جدیدترین مجموعه‌های مد برندها را به نمایش می‌گذارد، از Chanel گرفته تا تازه‌واردانی مانند Robert Wun.

کالکشن جدید اسکیاپارلی

حیوانات دست سازی که این هفته در صدر اخبار جهان بودند

این برند هفته مد پاریس را با نمایشی تماشایی از زیبایی سوررئالیستی کاکلکشن جدید اسکیا پارلی آغاز کرد که فضای مجازی را منفجر کرد. این انفجار خبری نه فقط به این دلیل که دوجا کت لباسی ساخته شده از ۳۰۰۰۰ کریستال سواروسکی قرمز رنگ به تن کرده بود، راه افتاد بلکه بیش از آن در مرکز طوفان، سه لباس وجود داشت که کپی‌های واقعی از سر حیوانات را در خود جای داده بودند: یک شیر، یک پلنگ و یک گرگ!

کالکشن جدید اسکیاپارلی

‘پلنگ’ که از سینه شالوم هارلو میپرید، ‘گرگی’ که از کت نائومی کمپبل به شما خیره می شد، سرهای ‘شیر’ که توسط ایرینا شایک در رانوی و کایلی جنر در ردیف اول تماشاگران دیده می شد.

سوپرمدل افسانه‌ای نائومی کمپل نیز برای حمایت از کاکلکشن جدید اسکیا پارلی و مدیر خلاق آن‌ها دنیل روزبری، با پوشیدن لباسی از خز مصنوعی تا مچ پا و سر گرگ در شانه به رانوی این برند رفت. این لوک با کفش های پاشنه دار طلایی تکمیل شده بود.

کالکشن جدید اسکیاپارلی

مدل های مشهور در نمایش مد کوتور ۲۰۲۳ اسکیا پارلی

نائومی تنها سوپرمدل در رانوی نبود که لباسش به معنای واقعی کلمه از حیوانات الهام می گرفت. سوپرمدل دیگر ایرینا شایک با لباس مشکی با شال سر شیر روی صحنه نمایش مد حاضر شد.

نسخه سفارشی این لباس در ردیف جلو دیده می شد که کایلی جنر آن را پوشیده بود. لباس سفارشی جنر نسخه‌ای از لباس مشکی و شال سر شیر را نشان می‌داد که طبق پست اینستاگرام جنر، از مواد دست ساز ساخته شده بود.

یکی دیگر از چهره های مهم در نمایش مد کاکلکشن جدید اسکیا پارلی ، ظاهر سرتاپا قرمز دوجا کت بود که بدن او را با ۳۰۰۰۰ کریستال سواروسکی تزیین شده بود. دوجا کت با هنرمند آرایشگر پت مک گراث به مدت چهار ساعت و ۵۸ دقیقه برای ایجاد این لوک کار کرده بود.

کالکشن جدید اسکیاپارلی

کمدی الهی دانته به هفته مد کوتور پاریس راه پیدا کرد

تکان دهنده است اگر بگوییم از زمان السا دوباره این برند به دی ان ای اسکیاپارلی پیوسته است، اما برخلاف رزبری، السا در عصری زندگی نمی کرد که مردم از تصاویر بازی های بزرگ استنتاج های دردناک استعماری می گرفتند. در حال حاضر فعالان محیط زیست از مد برای به تصویر کشیدن حیوانات مرده متنفرند، حتی در حالی که معلوم است که آنها سازه هایی از فوم و خز مصنوعی ساخته شده اند.

کالکشن جدید اسکیاپارلی

کالکشنی با معانی فلسفی و سورئال که نگاه دنیا را به سمت خود جلب کرد

این نکته عجیب است که بگوییم ذهن دنیل رزبری در واقع بر جهنمی متفاوت متمرکز شده بود – دوزخ کمدی الهی دانته – و درواقع او به دنبال شعله ور کردن آتش رسانه های اجتماعی نبود، یا بهتر است بگوییم، به طور ناخواسته واکنش های منفی پیش بینی نشده ای را نسبت به شیرین کاری اش با لباس های عجیب دریافت کرد. او هنگام آماده کردن مجموعه توضیح داد: “حیوانات یکی از چهار مرجع تحت اللفظی هستند که من از دوزخ دانته گرفتم. در اولین چرخه سفر دانته، او با وحشت روبرو می شود. او با یک شیر، یک پلنگ و یک زن گرگ روبرو می شود. هر کدام نشان دهنده چیزهای متفاوتی هستند. اما شیر و حیوانات به‌عنوان رویکردی فوتورئالیستی از سوررئالیسم و ​​ترومپ لوئیل به شیوه‌ای متفاوت وجود دارند.”

کالکشن جدید اسکیاپارلی

چرا باید ترس های دوزخ دانته را به عنوان یک مفهوم انتخاب کنید؟ این خطری است که او برای یافتن چیز جدیدی انجام داد و نتیجه اش موفقیت بزرگی است که رزبری برای خانه ای که قبلاً خواب آلود بود به ارمغان آورد. افراد حاضر در این شو با تماشای رژه پیش از نمایش کاکلکشن جدید اسکیا پارلی، درمورد پولیشی با سکوهای کلاه‌دار به رنگ‌های مشکی و طلایی شیاپارلی، ژاکت‌های اسکلت‌دوزی ترومپ لوئیل و جواهرات تزیین شده به شکل بدن انسان، می‌گفتند. فقط با ورود دوجا کت همه توجه ها به سوی او جلب شد که صورت و سرش در کریستال های آتشین غرق شده بود، همراه با همراهان قرمزپوشش! یکی از تماشاچیان کنایه زد: “فکر می کنی او به عنوان شیطان آمده است؟”

کالکشن جدید اسکیاپارلی

رزبری در شکنجه های جهنمی که دانته تمثیل می کرد، شباهتی خلاقانه با طراحی های خود پیدا کرد. او گفت: “این عذاب است که بخواهی غافلگیر کنی. من فقط می‌خواهم هر بار به شیوه‌ای متفاوت قدرتمند باشم.” این جاه طلبی او است: ‘نشان دادن غیرممکن ها’.

کالکشن جدید اسکیاپارلی

بهتر است به تمام آیتم های این کالکشن زیبا و مفهومی توجه کنیم این درست نیست که تمام توجه انفجاری که توسط سه نماد حیوان گناهکار دانته در مورد آنها نوشته شده است (شیر: غرور؛ پلنگ: شهوت؛ گرگ: بخل) بر کار خارق‌العاده‌ای که رزبری و تیمش در قالب‌سازی، مجسمه‌سازی و زینت بخشیدن به اکثریت آنها در ارائه کاکلکشن جدید اسکیا پارلی پرداختند، تحت الشعاع قرار گرفته است. علاوه بر این سه لباس، آیتم های خارق العاده دیگری نیز در این مجموعه قرار دارند که به لطف این آسه یتم خبرساز، در حاشیه قرار گرفتند اما نمی توان زیبایی آنها را انکار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب