آیکون مانتو سنتر

سواروسکی از تاج مراسم اپرای وین ۲۰۲۳ رونمایی کرد

سواروسکی از تاج مراسم اپرای وین 2023 رونمایی کرد

سواروسکی از تاج مراسم اپرای وین ۲۰۲۳ رونمایی کرد که هر یک از ۱۴۴ نفر اول در این رویداد در ۱۶ فوریه این تاج را بر سر خواهند گذاشت.

مراسم اپرای وین یکی از معتبرترین رویدادهای فرهنگی در تقویم اتریشی است و تاج سواروسکی محور اصلی مراسم افتتاحیه خواهد بود.

طراحی امسال که سواروسکی از تاج مراسم اپرای وین ۲۰۲۳ رونمایی کرد، از خانواده جواهرات Swarovski Stella الهام گرفته شده است و هدف آن ثبت جادوی ستارگان در آسمان شب، با اشاره به جواهرات معروف ملکه محبوب اتریش سیسی است. هر قطعه با ۴۳۵ کریستال شفاف ساخته شده است و دارای یک ستاره مرکزی با یک سنگ معلق است که توسط ستاره‌های درخشان احاطه شده است.

Giovanna Engelbert، مدیر خلاق Swarovski، در بیانیه‌ای گفت: “تاج سواروسکی به اندازه خود مراسم اپرای وین نمادین است، بنابراین من می‌خواستم قطعه‌ای بسازم که زیبایی این مشارکت را منعکس کند. طراحی امسال ریشه در میراث اتریش با حس جادویی نشاط‌آور دارد. سنگ معلق درخشان که به نظر می‌رسد به‌طور جادویی در مرکز خود شناور است، یادآوری جادویی است که همیشه آرزوی یک ستاره داشته باشید و به امیدها و رؤیاهای خود ایمان داشته باشید.”

الکسیس ناسارد، مدیر اجرایی سواروسکی، اضافه کرد: “تاج‌هایی که سواروسکی برای دهه‌ها برای مراسم اپرای وین خلق کرده است، نمادی از طراحی منحصربه‌فرد است که در قلب خلاقیت‌های ما قرار دارد و گواهی بر میراث یک قرن تاریخچه سواروسکی. این همکاری چند دهه ای، دو جنبه از فرهنگ اتریش را در نمایش زیبایی، خلاقیت و ظرافت متحد می‌کند. ما واقعاً مفتخریم که بخشی از این سنت فرهنگی هستیم.”

2 پاسخ

  1. هر چی تو ایران تاجا داره بزرگ و بزرگ تر میشه خارجیا دارن ظریف کار میکنن کاشکی الگو بگیریم چیه این کارای افراطی و خز و خیل که انجام میدن فک میکنن خیلی مدروز میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب