آیکون مانتو سنتر

حمایت دولچه و گابانا از طراح جوان ژاپنی

حمایت دولچه و گابانا از طراح ژاپنی

خانه لوکس ایتالیایی Dolce & Gabbana متعهد شده است که از طراح نوظهور ژاپنی Tomo Koizumi با پروژه ای ویژه برای نمایش مجموعه خود در هفته مد میلان در فوریه حمایت کند. حمایت دولچه و گابانا از طراح جوان ژاپنی باعث ایجاد امید و انگیزه در طراحان جوان در سراسر دنیا می شود.

یک نمایش کت واک در مقر این شرکت در میلان برگزار می شود و  طرح های این طراح جوان ژاپنی نیز نمایش داده می شود و حمایت دولچه و گابانا از طراح ژاپنی جوان به این صورت شکل می گیرد. دولچه و گابانا در بیانیه‌ای گفت: “کار آقای کویزومی با انتخاب‌های رنگی پر جنب و جوش، مطالعه دقیق حجم‌ها، نمایشی بودن شکل‌ها، جزئیات طنز، توجه به نکات مثبت بدن و ایده اغواگری غیر متعارف زنانه تعریف می‌شود.”

طراح ژاپنی آقای کویزومی گفت: “من واقعاً مفتخرم که توانستم اولین نمایش میلانی خود را با حمایت دولچه و گابانا ارائه دهم. دولچه و گابانا مدل‌های نمادین بسیاری خلق کرده است که من از کودکی آن‌ها را تحسین کرده‌ام و تا به امروز الهام‌بخش من بوده‌اند. این شوی مد اولین نمایش من در خارج از کشور پس از پاندمی خواهد بود. من واقعاً از اینکه توانستم این لحظه مهم را همراه با خانواده بزرگ دولچه و گابانا جشن بگیرم قدردانی می‌کنم.”

تومو آتشفشانی از ایده‌ها، انرژی و سرزندگی است و مد او گواه این موضوع است. ابرهای ارگانزا، رنگ‌های روشن، ظرافت و سبک لباس‌های او به وضوح فرآیند خلاقیت عمیقی را که پشت سر گذاشته است، منتقل می‌کند. دولچه و گابانا اضافه کردند: “ما خوشحالیم که می‌توانیم در این مناسبت بسیار خاص در کنار تومو باشیم و هنر او را برای اولین بار در میلان به نمایش بگذاریم.”

کویزومی برند همنام خود را زمانی که در سال ۲۰۱۱ در دانشگاه بود راه‌اندازی کرد. او بیشتر به خاطر لباس‌های کف‌ آلودش شناخته می‌شود و زمانی که اولین نمایش باند خود را در نیویورک با حمایت مارک جیکوبز و استایلیست کیتی گراند در سال ۲۰۱۹ برگزار کرد، مورد تحسین بین‌المللی قرار گرفت. در سال ۲۰۲۰ آقای کویزومی به طور مشترک برنده جایزه LVMH شد و سال گذشته جایزه بزرگ مد Mainichi را به خانه برد.

3 پاسخ

    1. موافقم اصلا دی اند جی بدون پول هیچ کاری نمیکنه که بخواد یه طراح بی نام و نشون رو مفتی مشهور کنه.کلی پول گرفتن شرط می بندم

  1. باز هم پول به کمک یک طراح جوان امد و باعث سرعت پیشرفت وی شد. گویا برای ورود به دنیای فشن باید پول زیادی خرج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب