آیکون مانتو سنتر

کفش ورزشی وگان تولید برند رایس

کفش ورزشی وگان

برند کفش پایدار Rice از اسپانیا یک کفش ورزشی کاملا وگان معرفی کرده است. ‘Open21’ تمام مشکی نه تنها از مواد مختلف پایدار مانند ذرت گیاهی و چرم سیب، پنبه ارگانیک و مواد بازیافتی، بلکه از دانه های برنج واقعی نیز ساخته شده است: زیره بیرونی دارای بافت برنج قابل مشاهده است.

کفی کفش از ۱۵ درصد ضایعات برنج اسپانیایی، ۳۰ درصد مواد بازیافتی و ۵۵ درصد لاستیک مصنوعی ساخته شده است. زیره از ۵ درصد ضایعات برنج، ۵۰ درصد TPU آلی و ۴۵ درصد مواد بازیافتی استفاده می کند.

چرم وگان این کفش ۲۶ درصد ضایعات سیب، ۱۶ درصد پنبه ارگانیک، ۳۸ درصد PU و ۲۰ درصد پلی استر است. قسمت پاشنه از ۴۷ درصد PU ارگانیک مبتنی بر ذرت، ۳۳ درصد PU و ۲۰ درصد پنبه ارگانیک ساخته شده است.

برای توری ها از دو لیوان پلاستیکی بازیافتی استفاده شده است.

نتیجه  کار یک کفش‌ با کیفیت بالا است که سنت، فرهنگ و هنر اسپانیایی و ظاهری جذاب را ترکیب می‌کند. رایس در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد که این کفش‌های کتانی تولید اتحادیه اروپا هستند.

این برند در سال ۲۰۱۲ در بارسلونا تاسیس شد و اولین خط تولید زیره بیرونی خود را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرد. آخرین مجموعه این برند از ۱۰۰ درصد برنج و مواد بازیافتی و پایدار ساخته شده است.

کفش ورزشی وگان ‘Open21’ در رنگ کاملا مشکی اکنون از طریق وب سایت این برند (thericeco.com) و پلتفرم های مخصوص مد وگان و پلتفرم های فشن سازگار با محیط زیست با قیمت حدود ۱۴۰ یورو در دسترس است.

2 پاسخ

  1. از مطلب بسیار مفیدتان ممنونم. اگر امکان دارد فروشگاه های وگان یا حداقل گیاهی موجود در ایران را هم معرفی بفرمایید تا ما گیاهخواران نیز بتوانیم محصولاتی با این ویژگی ها با تنوع بیشتری خرید نماییم. سپاس از مانتو سنتر

  2. خیلی ایده خوبیه امیذوارم زیاد شه و بیشتر از این محصولات در فشن و طراحی لباس و سایر ایتم ها استفاده بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب